Іздеу

Басты бет / Білім туралы

Білім туралы

Орталықтың даму тарихы

Астана қаласы әкімдігінің “Техникалық шығармашылық орталығы” МКҚК 03.03.2005 жылы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің қолдауымен Астана қаласы әкімінің 08.02.2005 жылғы №3-1-63п қаулысы негізінде құрылды.

Телефон: 54 – 41 – 89
Эл. почта: ctt-kz@yandex.ru
Сайт: http://ctt-astana.kz/

Орталықтың қызметінің мақсаты: Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру арқылы салауатты өмір салтын, қоғамдық мәдениетті,  азаматтың өзін – өзі тануды қалыптастыра отырып, қоғам өміріне үйретіп, олардың қабілеттерін жүзеге асыру, сонымен қатар, кәсіптік тұрғыда өзін – өзі анықтап  техникалық шығармашылығын дамыту. 

Орталық қызметінің міндеті:
жеке дамуы үшін қажетті жағдайды туғызу және денсаулығын нығайту;
кәсіптік тұрғыда өзін – өзі анықтау;
жасөспірімдер мен балалардың шығармашылық еңбегін дамыту;
шығармашылық қабілеттерін жетілдіру;
жасөспірімдер мен балаларды  қоғам өміріне үйрету.

Осы жылдар ішінде Астана қаласы әкімдігінің, Астана қаласы білім басқармасының, ҚР БҒМ туризм және спорт орталығы, ҚР БҒМ “Дарын” ғылыми – практикалық орталығының алғыс хаттарымен марапатталды. “ОТАН” ҚБ Орталық кеңесінің, Қарағанды облысының туризм және спорт басқармасы алғыс хаттарымен. 2011 жылдан бастап ҚР және басқа елдердің басқа ұйымдарымен өзара байланыс аясын кеңейту мақсатында біздің орталық ЮНЕСКО клубына кірді.

  • “Үздік архитектуралық идея-2050” қалалық байқауының жеңімпазы.
  • Кеме жасау спортынан республикалық чемпионаттың чемпиондары.
  • Ақмола облысының авиамодельді және кеме үлгісіндегі спорт бойынша турнир жеңімпазы.

Материалдық-техникалық база: №49 ОМ оң қанатының бірінші қабатында 5 оқу кабинетін, 1 әкімшілік кабинетті, дәліздер мен залды қоса алғанда, жалпы ауданы 530 ш. м.

Ұйымдармен ынтымақтастық
Кіріспе

Балаларға қосымша білім беру саласы жалпы білім беруді дамыту үшін, оның ішінде елдің ұзақ мерзімді даму міндеттеріне сәйкес оның мазмұнын жаңарту алдында әлемдік білім мен ақпаратқа қолжетімділікті кеңейту үшін ерекше мүмкіндіктер жасайды. Балаларға арналған қосымша білім беруді дамыту тұжырымдамасына сәйкес қазіргі уақытта балаларға арналған қосымша білім беруді ұйымдастырудың алдында мынадай міндеттер тұр:

─ осы жерде де, қазір де, болашақта да олардың әлеуметтік және кәсіби өзін-өзі анықтауы, жеке өмірлік жоспарлары мен талаптарын жүзеге асыру тұрғысынан оң әлеуметтену жағдайында студенттердің жеке өмірлік шығармашылығын қамтамасыз ету үшін жағдай жасау;

─ әркім үшін қосымша білім берудің өзгермелілігін, сапасын және қолжетімділігін арттыру;

─ балалардың мүдделеріне, отбасы мен қоғамның қажеттіліктеріне сәйкес балаларға қосымша білім беру мазмұнын жаңарту;

─ әрбір адамның жаһандық білім мен технологияларға қол жеткізуіне жағдай жасау.

Нағыз педагогикалық тәжірибеде шығармашылық даралықты ашудағы инновациялық тәжірибеге сұраныс өзекті болып табылады, өйткені қоғам мен мәдениеттің өзгерген идеясы «жаңа шығармашылық тұлғаның» қалыптасуы мен дамуының қажеттілігіне әкелді.

Қазіргі қоғамдағы әлеуметтік қайта құрулар біздің балаларымыз бүгінгіден айтарлықтай ерекшеленетін әлемде өмір сүреді деген идеяға әкеледі.

Демек, адамның тәрбие жұмысын жастарға өзінің құндылықтарын, білімін, іскерліктерін және дағдыларын беруімен емес, олардың өз бетінше әрекеттері мен шешімдерін қабылдауға дайындық нәтижелерімен бағалануы керек. ата-ана ұрпақ.

Сондықтан қазіргі кезеңдегі басты мақсат – студенттердің тұлғалық дамуына, олардың оң әлеуметтенуіне және кәсіби өзін-өзі анықтауына жағдай жасау.

Сонымен, балаларға қосымша білім беру – баланың рухани, интеллектуалдық және дене дамуының қосымша мүмкіндіктерін қамтамасыз етуге, оның шығармашылық және білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыруға арналған үздіксіз білім беру жүйесінің құрамдас бөлігі.

Балаларға қосымша білім берудің мақсаты – әрбір баланың қабілетін анықтау және дамыту, рухани бай, еркін, физикалық тұрғыдан сау, шығармашылық ойлайтын, берік білімі бар, адамгершілік құндылықтарға бағдарланған, кейіннен өз ісіне қатыса алатын әлеуметтік белсенді тұлғаны қалыптастыру. қоғамның әлеуметтік және рухани дамуы.

Білім беру процесінің сипаттамасы

Білім беру бағдарламаларының даму деңгейінің көрсеткіштерінің бірі – жарыстар мен жарыстардағы жеңістер. Мұндай бағдарламаларды жүзеге асыру оқушылардың өздік жұмыстарының көлемін ұлғайтуға мүмкіндік береді, бұл пәндерді тереңірек меңгеруге және таңдалған технология түрі саласындағы дағдыларды, практикалық дағдыларды, шығармашылық тәжірибені жетілдіру және оқушыларды технология саласында кәсіптік білім алуға дайындау. 2023 жылғы 1 қаңтардағы жағдай бойынша білім алушылар контингенті мемлекеттік қызметке сәйкес 3104 оқушыны құрайды.

Орталықта 16 үйірме жұмыс істейді. Және үш білім беру бағыты бойынша жұмыс істейді.

Бастауыш техникалық моделдеу бөлімі

  1. Столяр конструктор
  2. Жас конструктор
  3. Бастауыш техникалық моделдеу
  4. Жүреміз,жуземіз,ұшамыз
  5. Техникалык кол онер

Ғылыми-техникалық бөлім

1. Ракета моделдеу

2. Техникалық дизайн

3. Робототехника

4. Жас рационализатор

5. Архитектура и дизайн

Спорттық- техникалық бөлім

  1. Әуемоделдеу
  2. Автомоделдеу
  3. Мототехника
  4. Кемемоделдеу
  5. Квадроциклде
  6. Снегоходтар

Орталық мұғалімдері Астана қаласы әкімдігінің әдістемелік орталығымен және Республикалық қосымша білім беру оқу-әдістемелік орталығымен бірлесіп жұмыс істейді.

Бастауыш техникалық модельдеу

үйірмелер: «Столяр конструктор», «Ауыл шаруашылық техникасы және ауылшаруашылық машинасы», «Жас конструктор», «Бастауыш техникалық модельдеу», «Жүреміз, жүземіз, ұшамыз», «Техникалық қолөнер»

Оқушылардың үйірме қызметінің негізгі түрлері бастапқы үлгілеу және жобалау болып табылады. Модельдеу процесі бастапқыда репродуктивті деңгейде жүреді, бірақ қазірдің өзінде осы кезеңде шығармашылық элементтері мүмкін. Мысалы, үйірме мүшелерінің барлығы тегіс бөлшектерге жеңіл көліктің макетін жасайды. Модельді тұрақты ету үшін олардың әрқайсысы автомобиль моделіне арналған стендпен келеді. Модельдеу сабақтары балалардың шығармашылық бастамасы мен дербестігін, жобалау және рационализация дағдыларын, техникалық шығармашылық қабілеттерін дамытудың тамаша мектебі болып табылады.

Сыныпта баланың әртүрлі материалдармен және құралдармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеруі үшін оңтайлы жағдайлар жасалады. Балалар сызу, дизайн, техникалық модельдеу және дизайн саласында білім алады, техникалық терминологиямен танысады. Балалар қайшымен және циркульмен жұмыс істеуге, сызбаларды оқуға, әртүрлі макеттер жасауға үйренеді.

Сыныпта дамуы:

  • қолдың  заттарға икемі
  • бейнелеу және логикалық ойлауы
  • көрнекі есте сақтауы
  • жобалау қабілеттері
  • назары
  • жұмысты орындаудағы дәлдік

Оқушылар сабақта сонымен қатар тарихпен және қазіргі даму деңгейімен және әлемдік технологиямен танысады.Бастапқы техникалық модельдеу арнайы жұмыстарды немесе күрделі технологиялық жабдықты қажет етпейді, сабақтарды сыныптарда өткізуге болады.
Сондай-ақ пікірлестер ұжымында еңбекке және еңбек адамына құрметпен қарауға, өзін-өзі белсенділікке, өз ісі мен ісіне жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу маңызды. Бәсекелестік әрекеттерде белгілі бір нәтижелерге қол жеткізу арқылы өзін-өзі бекіту қабілетінің арқасында өзін-өзі бағалау артады, балалар өздерінің жетістіктері мен сәтсіздіктерін адекватты түрде қабылдауға үйренеді, бұл балалар мен жасөспірімдерге қоршаған шындықты адекватты қабылдауға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, модельдеу сабақтары кеме жасау, автомобиль және ұшақ жасау мамандықтары туралы түсінік береді, бұл балаларға қызықты мамандық таңдауда нұсқаулық болып табылады.

Қағаз конструкциясы модельдеу саласының бірі болып табылады. Жалпақ қағаз парағын үш өлшемді дизайнға айналдырудың сиқыры балаларды ғана емес, ересектерді де бей-жай қалдырмайды. Материалдың болуы, қарапайым кеңсе құралын пайдалану (бастапқы кезеңде) және қағазбен жұмыс істеудің қарапайым әдістері бастауыш мектеп жасындағы балаларға модельдеудің бұл түрін сіңіруге мүмкіндік береді. Қағаздан құрастыру баланың қиялын, қол моторикасын, зейінділігін және табандылығын дамытуға ықпал етеді.Қағаздан модельдеудің бірегейлігі мынада: бірнеше минут ішінде жасалатын қарапайым модельдерден бастап, белгілі бір дағдылар мен дағдыларды меңгере отырып, күрделілігі жоғары үлгілерді (деталь және көшірме нөмірі) жасауға болады. Модельдеу дағдыларын меңгере отырып, оқушылар нысанды жазықтықта ғана емес, осы нысанды толық бағалауға мүмкіндік беретін үш өлшемді құрылымды (модель) көреді.

Ғылыми-техникалық бөлім

үйірмелер: «ракета модельдеу», «Техникалық дизайн», «әуемоделдеу», «Робототехника», «Жас расционализатор», «Архитектура және дизайн»

Робототехника үйірмесі балаларды техникалық шығармашылыққа баулуға бағытталған. Біз алдымызға аналитикалық ойлауды, шығармашылық және дизайндық ойлауды дамыту, үйірме жұмыстарына қатысу қажеттілігін дамыту және балаларды жобалық әрекеттерге тарту міндетін қойдық. Сабақ барысында біз радиокомпоненттерді және олардың тағайындалуын зерттейміз, электр тогының негізгі заңдылықтарын үйренеміз, оқимыз. Балалар мектептегі физика және информатика сабақтарынан алған білімдерін тәжірибеде қолданады, Arduino микроконтроллері негізінде әртүрлі автоматтандырылған құрылғыларды өз бетінше жасайды.

Arduino-дағы робототехника – бұл физика, химия сияқты жаратылыстану пәндерін зерттеуге мүлдем жаңа көзқарас. Сыныпта балалар C++ тілінде өз бетінше бағдарлама жасайды, электр тізбектерін дәнекерлеуді үйренеді және қалалық және бүкілресейлік жарыстарға қатысатын әртүрлі жобаларды құрастырады.

Біздің робототехника мектебіміздегі модельдеу сабақтарында біз балаларға автомобильдерді, квадрокоптерлерді және басқа радиомен басқарылатын жабдықтарды түсінуге үйретеміз. Біз дрондарды басқаруды, түсіруді үйретеміз, сонымен қатар жабдықтың дизайнын және онда қолданылатын технологияларды зерттейміз. Және, әрине, біз көлік жүргіземіз, ұшамыз, түсіреміз, бөлшектейміз және үйретеміз. Электр тоғының негіздерімен танысыңыз.

Спорттық-техникалық бөлім

үйірмелер: «Автомодельдеу» , «Квадракоптер», «Мотокросс», «кемемодельный», «Квадроцикл», «Снегоход», «әуемодельный»

Бұл бөлімнің өз мақсаттары бар: техникалық құрылғыны және автокөлікті пайдалану ережелерін оқып үйрену, жол қозғалысы ережелерін және жол қауіпсіздігі негіздерін меңгеру, автомобильді басқаруды үйрену, автомобильге техникалық қызмет көрсету және жөндеу бойынша практикалық дағдыларды алу, Сіз сондай-ақ балалардың техникалық шығармашылығына арналған келесі бағыттар бойынша бағдарламаларды меңгере аласыз: мотокросс (кросс).

Бұл бөлімнің балалары тұрақты түрде қалалық жарыстарда жеке және командалық жоғары нәтижелер көрсетіп, көрсетілімдерге қатысады.

Үйірмеде жүзеге асырылып жатқан барлық бағдарламалар оқушылырды техникалық шығармашылыққа баулу, техникалық білім саласында шығармашылық қабілеттерін дамыту, салауатты өмір салтын ұстанатын физикалық күшті жас ұрпақты қалыптастыру арқылы олардың шығармашылық тұлғасын өзін-өзі жүзеге асыруға бағытталған. Бағдарлама баланың басқа әлеуметтік-мәдени кеңістікте бейімделуге қабілетті тұлғасының дамуына жағдай жасайды. Жасөспірімдердің шығармашылық әлеуетін дамытады және олардың кәсіби өзін-өзі анықтауы.

Бұл автомобильді және мотоциклдерді сауатты жүргізу және жарыстарға қатысу үшін жеткілікті білімнің белгілі бір деңгейіне жетуге көмектеседі. Технологияға, спортқа деген сүйіспеншілігін оятады, коммуникативті дағдыларын дамытады. Онда мотоциклдерге техникалық қызмет көрсету және жөндеу бойынша теориялық оқулар, практикалық жұмыстар, спорттық және оқу-жаттығулар арнайы дене шынықтыру жаттығуларымен кезектесетіндігі қарастырылған. Бағдарлама автоспорт саласындағы білімді үнемі кеңейту мен тереңдету, спорттық дағдыларды тереңдету, спорттық қызметтің экстремалды жағдайларында дұрыс және саналы әрекеттерді көздейді.

«Қиын баламен жұмыс» балаға педагогикалық көзқарастың негізі – Түсіну, қабылдау, көмектесу. Бұл сөздер біз үшін қиын балалармен жұмыс істеудің алтын ережелері. Сөзсіз: «Мотокросс», «Автомодельдеу» сияқты бірлестіктердің жетекшілері балалардың кәсіби дағдыларын меңгеруіне, табандылығын, жобалау қабілетін дамытуға, көлік жүргізу дағдыларын меңгеруге, шығармашылық қабілеттерін дамытуға көмектеседі. Бұл бірлестіктердің негізі – тәртіп. «Қиын» балалар өздерін тартып, жинақы болып, үйірме мүшелері тарапынан өзара түсіністік тауып, кәсіби дағдыларды меңгереді.

Бұл үйірмелердің негізгі мақсаты: техникаға деген сүйіспеншілікті оятып, техникалық ойлау тапқырлығын дамыту; қозғалтқыштарды жөндеу дағдыларын меңгеру. Қайта құруға қатысудың пайдасы зор: ол шығармашылық қуанышын үйренеді, қызығушылықпен жұмыс істейді және өз еңбегінің жемісін көреді (сынау, көлікті жүргізу, жарыстарға қатысу).

Оқу жылының соңында көрнекі жарыстар өткізіліп,  мотокросс, автомодельдеу бойынша облыстық, қалалық жарыстарға қатысу үшін команда құрылып, дайындалады. Үйірме сабақтарының арқасында көптеген оқушылар болашақ мамандығын таңдауға шешім қабылдады. Орталық тәрбиеленушілері қалалық, республикалық, халықаралық байқаулардың, көрмелердің, байқаулардың қатысушылары және жеңімпаздары болып табылады.

Орталық паспорты
Қаржы - шаруашылық бөлігі

Байланыс ақпараты